Friday, February 24, 2012

You





Ти си в сърцето ми дори да си отидеш
а аз съм в душата ти дори да не съм до теб
ти ще ме търсиш и дълго ще се взираш
а аз ще се обърна чак на следващия кръстопът

Ти си в очите ми дори да не ме виждаш
а аз съм в музиката звучаща от далеч
ти ще ме попиваш и за себе си вземаш
а аз ще се появя случайно поне за миг

Ти си в усмивката ми дори да не подозираш
а аз съм в целувката омаяла само теб
ти ще ме галиш и нежно все ще извираш
а аз ще измисля как да те направя по-щастлив

Ти си в съня ми дори да не ме приспиваш
а аз съм в мислите ти почти всеки път
ти ще ме търсиш вечно и ще ме намираш
а аз ще изгарям винаги от тази любов

Ти си в сълзите ми дори да не разплакваш
а аз съм магията държаща те в плен
ти ще пристигаш без да се замисляш
а аз ще те желая винаги реално до мен










Lot of Visitors


No comments:

Post a Comment